Tunnit

Tuntikalenteri Syksy 2021 (16.8. - 19.12)

maanantai    
11.00-12.00 Lounasjooga Anna-Maria
16.45–17.45 Haastava Flowjooga Tuulianna
18.00-19.00 Astangajooga Annukka
19.15-20.00 Kehonpainotreeni FlowGo Annukka
tiistai    
15.45-16.45 Ilmajoogakurssi lapsille * Tuulianna
17.00-17.55 RVP – ReisiVatsaPakara Mia
18.00-19.00 Ilmajooga Tuulianna
19.15-20.15 Yin & Yang - jooga Laura
keskiviikko    
17.00-18.00 Flowjooga Tuulianna
18.15-19.15 Restoratiivinen jooga Tuulianna
19.30-20.45 Äijäjooga (dynaaminen) Tuulianna
torstai    
17.30-18.30 Pilates - kurssi * Hanna
18.00-19.00 Iittalan Joogakurssi alkeet JATKO * Tuulianna
19.15-20.30 Iittalan Joogakurssi * Tuulianna
18.30–20.30 M&Heels *** Mira
perjantai    
17.00-18.00 Joogan teematunti (vaihtuva) Tuulianna
18.30–19.45 Perjantain flowjooga Tuulianna
lauantai    
10.00-11.00 Äijäjooga (alkeistaso) Jani
 11.00 - Pop-uppeja, kursseja, retriittejä, luentoja, workshoppeja vaihtuva
sunnuntai    
17.30-18.30 Lempeä flowjooga Tuulianna
18.00-19.00 Kunkun kuntokuuri osa2 * Mia
18.45-20.00 Yin -jooga Laura

* KURSSI
*** M&Heels tuntien ilmoittautuminen: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Tervetuloa liikkumaan Kehomelle!

Ryhmäliikuntatunnit voit maksaa varauksen yhteydessä LIIKUTTAJIEN LINKIN kautta. Tunnit voi myös maksaa Kehomella ennen tunnin alkua. Meillä käyvät seuraavat maksutavat: käteinen // maksukortti // Smartum // ePassi // Eazybreak // Edenred

Meiltä löytyy paljon eri vaihtoehtoja liikuntaan

JOOGA

Lukuisa määrä erilaisia joogatunteja haastavasta joogasta restoratiiviseen, palauttavaan ja lempeään joogaan.

KIERTOHARJOITTELUA KEHONPAINOLLA

Kiertoharjoittelutunnilla tehdään erilaisia liikkeitä intervalliharjoittelun tyyliin tai keskittyen staattisiin pitoihin. Tunti on intensiivinen, liikkeiden välillä hyvin lyhyet tauot tai ei ollenkaan. Liikkeet ovat helppoja ja selkeitä, mutta varmasti raskaita.  Tavoitteena tunnilla on se, että jokainen pystyy treenaamaan omalla kuntotasolla tehokkaasti, kehittävästi ja itsensä ylittäen. Voin luvata, että tunnilla tulee hiki ja hengästymistä ei voi välttää.

ILMAJOOGA

Kehoa ja mieltä huoltava tunti, jossa lempeät liikkeet johdattelevat sinut rauhoittumaan tunnin loppua kohden. Tällä tunnilla kehittyy myös voima, sillä temppuosiota ei ole unohdettu – rohkaistu ja voimaannu!
 

ILMA - AKRO

Tunneilla opit ilmajoogan ja ilma-akrobatian temppuja kangaslenkillä (ilmajoogakangas). Harjoittelu tehdään edeten progressiivisesti helposta haastavampaan, turvallisesti ja jokaisen yksilöllinen taitotaso huomioon ottaen. Laji on hauska ja haastava.

PILATES

Lempeä, mutta haastava harjoitusmuoto vahvistamaan syviä lihaksia erityisesti keskivartalon alueella. Harjoitusten seurauksena ryhdin ylläpito helpottuu ja mieli rauhoittuu.
 

KEHONPAINOHARJOITTELU

Tämän treenimuodon avulla kehittyy sekä liikkuvuus, voima, koordinaatio että kehonhallinta. Eli mitä vielä odotat? You've got it in you!

 

RASKAUSAJAN- JOOGA

Etenemme omaa kehoa kuunnellen ja vauvan kasvua vatsassa vaalien. Käytämme aikaa hyvän asennon löytymiseen ja ohjaaja ottaa jokaisen huomioon yksilöllisesti. Keskitymme tasapainon ja ryhdin parantamiseen, liikkuvuuden lisäämiseen ja kehon vahvistamiseen tuleva synnytys huomioiden. Opettajana Tanja Kunnari.

 

M&HEEL

Tunnin sisältö vaihtelee ja tarjolla on niin heelsin, tuolitanssin, heels-tekniikan, meditatiivisen tanssin, yms tunteja koroilla ja ilman.
HUOM! Ilmoittautuminen tunnille Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Kehome Oy, Larin Kyöstin katu 20, 13130 Hämeenlinna
puh. 050 511 5811 // Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

© Kehome Oy, 2020. Hoito- ja joogakuvat: Marika Ijäs. Webdesign: Mainostoimisto MI Suunnittelu.